Atidarymo proga - 100 ml aromatinis alyvuogių aliejus dovanų! 🫒 Iki 2025-12-24

Dažnai užduodami klausimai (D.U.K.)

Užsakymas ir apmokėjimas

  • Kaip galiu užsisakyti?
    Užsisakyti galite internetu elektroninėje parduotuvėje www.cypris.lt, įdėję norimas prekes į krepšelį ir atlikę užsakymo veiksmus. Gavę užsakymo patvirtinimą el. paštu, galėsite peržiūrėti visą istoriją paskyroje. Prekių taip pat galima įsigyti renginių ir degustacijų metu.

  • Kokius mokėjimo būdus galima naudoti?
    Priimamos pagrindinės banko kortelės (Visa, Mastercard), Apple Pay, Google Pay, bankiniai pavedimai bei išankstinė sąskaita (juridiniams klientams).

  • Kaip gauti sąskaitą?
    Sąskaita išsiunčiama el. paštu po prekių išsiuntimo.

Pristatymas

  • Kokie yra pristatymo būdai ir kaina?
    Pristatymo kaina nurodoma užsakymo metu, priklauso nuo prekių ir adreso. Siunčiame naudodamiesi kurjerių paslaugomis į nurodytą adresą ar paštomatus.

  • Kada bus pristatytas mano užsakymas?
    Pristatymo terminas priklausys nuo jūsų lokacijos ir pasirinkto metodo, vidutiniškai apie 1-5 darbo dienas.

  • Kur galiu sekti savo užsakymo statusą?

Užsakymo siuntos sekimą galite patogiai atlikti pagal pasirinktą pristatymo būdą. Kai jūsų užsakymas iškeliaus iš mūsų sandėlio, el. paštu atsiųsime siuntos sekimo numerį ir nuorodą. Galėsite sekti siuntą naudodamiesi populiarių kurjerių (DPD, Omniva, LP Express ir kt.) oficialiomis sekimo sistemomis.

  • Ar galima užsakyti produktus į užsienį?

Šiuo metu siunčiame Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, bet susisiekite su mumis labas@cypris.lt ir jei bus galimybė, išsiųsime prekes į adresą kitoje šalyje.

Grąžinimas ir atšaukimas

  • Kaip galiu atšaukti užsakymą arba grąžinti prekę?
    Susisiekite su klientų aptarnavimu el. paštu ar telefonu. Prekes grąžinti galima per 14 dienų nepažeistame įpakavime. Daugiau informacijos skaitykite
    Prekių grąžinimas.

  • Kaip elgtis, jei prekę gavau nekokybišką ar sugadintą?

Informuokite mus apie pažeidimus siuntinyje ar netinkamos kokybės prekes per 2 darbo dienas nuo pristatymo el. paštu kartu su nuotraukomis. Daugiau informacijos skaitykite Prekių grąžinimas.


Produktai ir sudėtis

Visos CYPRIS prekės yra importuojamos iš individualių, atsakingų, tvarių ir natūralių šeimų ūkių Kipre.

  • Ar produktai tinka veganams, alergiškiems asmenims?
    Prie kiekvienos prekės nurodoma sudėtis. Jei kyla klausimų – susisiekite!

  • Ar produktai yra sertifikuoti?

Didelė dalis prekių turi analizės sertifikatus, kurie pridėti produkto puslapiuose.

  • Kaip galiu gauti daugiau informacijos apie sudėtį?

Sudėtis nurodyta prie kiekvieno produkto, bet jei turite papildomų klausimų, parašykite mums labas@cypris.lt

  • Kuo skiriasi Cypris alyvuogių aliejus nuo kitų parduodamų parduotuvėse?

CYPRIS alyvuogių aliejus skiriasi tuo, kad tai aukštos kokybės, ypač tyras ir šviežias produktas, gaminamas iš atrinktų alyvuogių, o dauguma įprastų parduotuvių aliejų yra maišyti, labiau apdoroti ir dažnai praranda dalį naudingų savybių.


Kontaktai

  • Kaip susisiekti su klientų aptarnavimu?

Telefonu: +370 616 75757
Elektroniniu paštu:
labas@cypris.lt